Ydelser
Et resultatfokuseret og fleksibelt samarbejde
Jeg tager ansvar for optimering og daglig håndtering af indkøb, forhandling med leverandører, løser problemer, gennemfører projekter og deler viden.
Det er ofte nødvendigt at samarbejde med flere afdelinger, men i det daglige styrer jeg opgaven alene eller i samarbejde med andre i indkøbsfunktionen – afhængig af opgavens art. Det kan være fuld tid i en periode eller 1-3 dage om ugen – eller en konsulentopgave på timebasis. Hos jer eller fra mit hjemmekontor eller en kombination – alt efter jeres behov.
Prisen sættes ud fra opgavens omfang og kan opdeles i time- eller dagspris eller som projektpris. Kontakt mig og lad os finde den rigtige løsning for jer. Med mig som freelance indkøber undgår I de mange forpligtelser, der følger med en fastansættelse – f.eks. sygeforsikring, pension etc.
Min målsætning:
At skabe mærkbare resultater, der virker i det lange løb.

Hvad tilbyder jeg?

Optimerer indkøbsfunktionen
Sætter skarpt fokus på jeres indkøbsfunktion – altid med udgangspunkt i jeres behov og situation. Altid i øjenhøjde og med respekt.Analyserer, skaber overblik, ryder op i værktøjerne, gennemfører systematik og laver opfølgning på resultater.

Håndterer og følger dagligt op på alle indkøbsopgaver
Sparer tid og penge i virksomheden, når I som f.eks. mindre virksomhed kun har brug for en indkøber på timebasis eller et par dage om ugen. Løser de daglige indkøbsopgaver og tager ansvar.

Forhandler med leverandører
Skaber gode og konstruktive relationer med jeres leverandører. Et stærkt udgangspunkt for forhandlinger og fornyelse af attraktive indkøbsaftaler. Opnår lavere priser, større rabatter og fordelagtige betingelser for levering og betaling. Afsøger markedet for nye leverandører.

Løser problemer og udfordringer
Løser med godt humør og sans for samarbejde mange typer problemknuser opgaver – f.eks. med tekniske kravsspecifikationer, produktionstegninger, produktionsmetoder. God til at tænke ud af boksen – og til at få alle deltagere til at samarbejde.

Gennemfører projektopgaver
Kommer stærkt i mål med projekter, som I ikke i det daglige har fokus på eller tid til. Løser kortere- eller længerevarende projekter og arbejder på tværs af jeres afdelinger. Arbejder selvstændigt som projektleder – og samarbejder gerne med flere forskellige fagområder på én gang. F.eks. IT, lager, logistik og indkøb.

Deler viden og forankrer systematik i indkøbsafdelingen
Sørger for, at ny viden og systematisk tilgang til indkøb bliver delt i afdelingen og forankret i jeres organisation. Effektive systemer og metoder skal gerne plantes dybt og gødes jævnligt – for at give løbende forbedringer og varige resultater.